11 oktober 2011 - Stinky

Det blev ingen dusch för mig ikväll. Efter ant kom ju ett annat program jag ville se och helt plötsligt var klockan för mycket. Nåja, bra hygein är överskattat ^^ Närå, duschar imorgon istället. Ska ändå tvätta kläder och försöka få röjt lite här hemma och efter det är det ju om någonsin behövligt med lite vatten över huvudet - och resten av kroppen. Hade behövt tvätta Julias filt imorgon också, men det blir ju lite svårt med tanke på att hon är på dagis - med filten - undertiden vi tvättar. Hinner kanske lägga i sista maskinen efter jag har hämtat henne vid 14. Har ju tvättid till 15 och maskinerna brukar ju aldrig ta en timma. Eller också får jag smita dit och hämta den strax innan 13 och slänga in den i den maskinen..? Äsch, jag vet inte. Det löser sig!

Sitter och funderar på om jag kanske ska äta lite kvällsmat. Lite sent kanske, men jag är hungrig! ^^

Hur som...Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0