9 november 2011 - Oj, vad klockan tickat...:/

Klockan är redan 14! Jag har inte gjort någonting alls. Fastnade vid ett nytt spel på FB och glömde av både plugg och lunch. Nu ska Julia hämtas om redan 1,5 timmar. Ojoj, och jag som hade tänkt försöka hinna färdigt med mina uppgifter idag så jag kan fokusera på tvätten helt och hållet imorgon. Det är ju visserligen inte försent. Jag får göra ett ryck och se om jag hinner klart på ca. 1 timma innan jag måste ta på mig och gå. Vad tror ni? Med tanke på att jag lyckades städa hela lägenheten och diverse annat på dryga 1,5 timmar igår eftermiddag så borde väl inte detta vara en utmaning. Eller? Kanske... 

Jag återkommer med besked senare...

^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0