9 november 2011 - Mitt i veckan

Det gick rätt så bra att hämta upp Julia från dagis igår. Hon är ju inte den som alltid blir glad när mamma kommer och hämtar. Hon skulle gärna sova där om hon fick! Men till slut, efter att hon ljudligt och argt, fått protestera några minuter fick jag med henne ut genom dörren. Det första vi hörde när vi kom ut var ett flygplan, och Julia lyfter på huvudet och utropar "Frygtan!". Visste inte ens att hon kunde säga det, än mindre visste vad det var. Men det har hon tydligen lärt sig. Det är ju så när de går på dagis. Jag tyckte inte jag riktigt hann med i hennes utveckling när hon var hemma, men nu går det ännu fortare! Så duktig så!

Nu är i alla fall Julia tillbaka på dagis, och J är på jobbet. Jag trodde jag skulle tvätta idag, men när jag gick ner igår för att kolla vilken tid visade det sig att vi visst hade tvättid igår, ca. 4 timmar innan jag var nere. Bummer! Så jag fick ta ny tid, och då fanns det inga förrän imorgon. Så idag ska jag alltså inte tvätta. Och jag städade lägenheten igår, och diskade det som var kvar sen middagen när jag kom hem efter att lämnat Julia på dagis. Så nu finns det inte så mycket att göra. Ska väl sätta mig och försöka få färdigt de två sista uppgifterna, men det är ju ingen stress. På fredag går jag till skolan och skriver in allt på datorn så är det klappat och klart sen! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0