9 november 2011 - Haha, färdig! Typ...

Nu är jag klar. Så gott som i alla fall. Körde dock fast lite på den sista uppgiften och har mejlat min lärare och hoppas på att få svar snart. Dock fick jag veta att hon är hemma för vård av barn, så hon kanske blir borta resten av veckan. Men då får jag väl svar nästa vecka. Det är ju ingen direkt panik. Jag har tid :) Nu har jag i alla fall en halvtimme innan jag måste göra mig klar för att hämta Jullan. Är ju inte svårt att slå ihjäl lite tid ^^ Börjar bli hungrig också, men nu är det alldeles för sent för att äta lunch! Får bli en tidig middag istället och sen någon macka eller lite flingor till kvällsmat om det behövs! :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0