13 november 2011 - Söndag

Julia somnade, som sagt, snabbt och lätt igår. Men som föregående natt vaknade hon precis som jag planerade att ta mig till sängen. Båda kvällarna har jag stängt av Tv:n och sedan kollat lite på internet innan jag gått till sängen, och efter en stund har hon vaknat. På samma sätt, skrik och panik. Undrar om hon kanske sover bättre när Tv:n är på och när den stängs av vaknar hon och när ingen är hos henne tror hon att hon är själv? Eller också spökar det..vilka andra alternativ finns det liksom? Inatt var det dock inte riktigt lika illa som kvällen innan. Hon blev lika arg när jag tog tillbaka henne till sängen men hon lugnade sig relativt snabbt och vi låg ett bra tag och sjung lite sånger och busade. Mys :)

Nu har vi ätit lunch och Julia ligger och sover. Ska nog försöka få upp henne om sisådär 40 minuter för att kvällen ska gå som smort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0