12 november 2011 - Ett två tre fyra, alla byxor äro dyra

Efter lunchen somnade Julia, efter en del gnäll och bråk, och jag fixade disken. Jag trodde hon skulle sova ett tag eftersom hon sov rätt kasst under natten. Men hon vaknade redan efter ca. 50 minuter. Jag gick dock och la mig med henne i sängen och hon halvslumrade lite i någon kvart innan jag tyckte det räckte. Förhoppningsvis somnar hon lättare inatt om hon är lite trött. Så jag fick upp henne och vi plockade på oss kläderna och gick ut! Är ju fint väder och lite frisk luft är aldrig fel. Först gungade vi en stund, sedan kastade vi boll och till sist åkte Julia rutchkana. Sedan hämtade jag vagnen och vi gick och handlade. Julia satt dock inte så mycket i vagnen, det var bara den sista vägen hem. Köpte pepparkaksdeg, men tror vi bakar imorgon när J kommit hem. Vill gärna ta kort på det och den enda dugliga kameran finns på hans mobil! Nu har Jullan precis ätit mellis och är förbannad av någon anledning ^^

Jag upptäckte när vi var och åkte rutchkanan att Julia kan räkna! Visste inte det :p När jag sa 1 sa hon 2, sen sa jag 3 och hon sa 4. Jag fortsatte med 5 och hon sa - gissa vad? - 8! Hehe...Men ändå :)



Soffhäng ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0