11 november 2011 - Fredagsmys med Julla

Idag har jag inte hunnit sätta mig ner för att skriva något. Har haft fullt upp med att umgås med 3 av mina favoriter!
J gick upp med Julia i morse så jag fick ligga i sängen och dra mig. Gick bra, och var väldigt skönt. Julia lät mig nästan vara helt och hållet, förutom när hon skulle gå och ville ge mig en puss. J började senare idag, först vid 14, så vi ägnade hela förmiddagen åt att umgås. Pratade om framtiden, kittlas och äta brunch. Hade det allmänt mysigt! Behövdes lite kvalitetstid dels för att det inte blivit så mycket av den varan i veckan eftersom han jobbat så mycket, men också för att han ska vara borta i helgen. Han åker till Norge med Capoeiran imorgoonbitti och kommer hem på söndag eftermiddag. Han sover hos "Mestre" idag eftersom de åker så tidigt.
Pappa kom hit strax innan 12 och vi började med att åka till Coop och köpa nya skor samt en ryggsäck till Julia. Skorna var ganska stora, men hellre det än för små. Svårt att köpa skor när hon inte är med! Men eftersom de är så vadderade på insidan glappar de inte som de kan göra. Nu får hon ju plats med en tjockare strumpa i också ifall det skulle behövas. Sedan blev det lunch och lite fönstershopping tills det var dags att hämta Julia på dagis. Morfar fick följa med och se var Julia håller till på dagarna och hon vart lite ställd när han kom. Var nog inte riktigt beredd att se honom där. Men hon mjukade snabbt, och då blev hon stressad så fort han lämnade hennes synfält ^^

Jag och Julia har haft lite fredagsmys nu på kvällen, men nu sover hon sen någon halvtimme tillbaka, så jag ska fortsätta mysa alldeles skälv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0