10 november 2011 - Idag är det trött här

Tror jag har sovit dåligt inatt. Somnade rätt tidigt, men vaknade gång på gång efter som Julia puttade, sparkade och skrek på mig. Jag var påväg ut ur sängen flera gånger så fick hela tiden putta tillbaka henne in mot mitten, vilket inte gjorde henne glad. Sedan vaknar hon alltid ca. 4-5 minuter innan väckarklockan ringer. Så irriterande! Men det blir till att ta sig upp och försöka vakna till liv. Detta har jag dock fortfarande inte lyckats med, men det kommer väl. Kanske skulle äta lite frukost...?

Idag är det tvättning som står på agendan. Ser inte fram emot det då högen har blivit rätt så stor vid det här laget. Kommer säkert inte hinna med allt idag, men har ju ingenting att göra i helgen. :p



Bild från förra året på lillpluttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0