8 maj 2011 - Helgen del 2

Jag och Julia sov ju alltså över hos Mickan på fredagen och åkte hem med hennes syster på lördagförmiddag. Julia somnade i samma stund som vi åkte från Mickan och fortsatte sova när jag la henne i sängen hemma. Efter typ 2,5 timmar fick jag väcka henne, då hon behövde äta och sen skulle vi åka med Andreas och handla i Kungsbacka. Mina skor var ihåliga så efter maten var inhandlade stannade vi till på skopunkten där jag hittade 3 par skor som jag betalade 198:- för. Älskar skopunkten ibland. Hur bra kvalitet det är på dem vet jag inte, men nu har jag ju att byta mellan så de inte blir sönderanvändna på en gång.

När vi kom hem hade kvällsbesöket kommit, Tessies syster Frida, som skulle äta middag med oss samt få sig en massagebehandling utav mig. Vi grillade kyckling och kött samt gjorde egna potatisklyftor i ugnen. Åt det med en jättegod sallad och beasås! Så fantastiskt gott! När Julia gått och lagt sig åt vi andra lite efterrätt i form av glass och sedan fick Frida hoppa upp på bänken. Hon var riktigt rolig att massera! Mycket muskelknutor att knåda på. Ju ondare det gör desto roligare är det ^^ Hon åkte hem strax efter 21 och då gick en mycket trött Tessie och la sig. Andreas och jag fortsatte kvällen med att titta på "Göta kanal". Så längesen man såg den! Kult!!

Idag var jag och Julia i göteborg en sväng. Våran vanliga söndagssyssla! :p Kollade lite i affärer och gick runt mest. Mysigt! Nu ligger Julia och snarkar efter en lite jobbig kväll och jag ska glo på en film och sedan göra detsamma!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0