6 maj 2011 - Uppe med Jullan

Julia har väl sovit sådär inatt. Hon vaknade ett antal gånger under kvällen, och var klarvaken när jag gick och la mig vid 22. Jag hade tagit ett varmt bad innan, och redan då hörde jag henne ligga i sin säng och tjoa! Hon stod i sin säng och glodde på mig när jag låg i min, men när jag bara ignorerade henne la hon sig ner och efter en stund började hon snarka. Hon vaknade en gång vid 02:30, men sedan sov hon till strax efter 08 och väckte mig försiktigt. Det var en bra morgon helt enkelt!

Julia fick yoghurt till frukost och sedan fick jag diskat upp det som låg kvar efter gårdagens kvällsfika, dammsugit lite och torkat av micro, kyl och ugn. Blir alltid små handavtryck på dem. Vet inte var det kommer ifrån? ^^
Idag ska vi som sagt till Kungsbacka och träffa alla M:n, Mickan, Mira och Madde. Och med mig, Mia, blir det 4. Stackars lilla Julia! Alldeles utanför! Får börja kalla henne Mulia istället :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0