4 maj 2011 - Change of plans

Det blev inget kungsbacka idag! Vi missade bussen. Hatar verkligen att missa bussen, särskilt här nere eftersom man då måste vänta 1 timma på nästa och då är det ofta försent. Som idag! Men får åka in imorgon och fixa lite av det jag skulle gjort idag samt hämta ut mina glasögon som äntligen har kommit. Vad jag har längtat! Har inte haft glasögon på över ett år då en viss dotter slet av båda bågarna. Så det är på tiden!

Julia ligger nu och sover, och jag har undvikit både katrinplommon och fullkornsvälling ikväll. Eller idag rättare sagt. Hon fick ju ut 3 lass igår, varav ett mitt i natten, så nu borde det ju vara lugnt. Hoppas, hoppas, hoppas att hon sover bra inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0