31 maj 2011 - Naken...

När vi gick ifrån Ica förut mötte vi en mamma från Öppna förskolan. Hon skulle hämta sina äldre döttrar på gårdsskolan, men var lite tidig. Så vi promenerade bort mot rondellen tillsammans. Därifrån tog jag en powerwalk hem. Det var ingenting jag hade planerat, det bara blev så. Jag var hungrig och klockan började bli mycket, så jag satte fart. Svetten rann, men det kändes bra. Fick stanna 2 ggr dock då Julia kastade ner saker från vagnen som vanligt, men annars gick det undan. Så efter lunch och när Julia hade somnat fick jag ta en dusch. Tyvärr tänkte jag inte på att alla mina kläder ligger i sovrummet! Det kom jag på när jag var klar. Ville då inte gå in och röja runt och riskera att väcka henne. Så nu sitter jag naken vid köksbordet invirad i en handduk och äntar på att hon ska vakna. Hoppas att ingen kommer och knackar på! Kan bli pinsamt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0