31 maj 2011 - Hemma

Vi kom ner till Öppna förskolan vid halv 11 tiden och Julia förvann direkt. Hon hamnade i målarrummet där några barn var i full gång att måla med vattenfärg. Jag bestämde mig dock för att inte släppa lös Julia med det. Skulle nog bli fruktansvärt! Men hon fick göra handavtryck på en disktrasa med textilfärg! Om  man stryker på den när den torkat kan man använda den som vanlig disktrasa, men jag vill nog hellre spara den och rama in den eller nåt. Disktrasor blir ju så snuskiga efter ett tag.

När vi hade fått nog med lek tog vi oss mot centrum för att fylla på busskortet och sedan åka till kungsbacka, men skönt nog fick jag ett telefonsamtal på vägen så det visade sig att jag inte behövde åka in! Blev så lättat, för jag kände verkligen inte för det. Gick ändå ner till centrum, då jag ville köpa nya våtservetter till Julia. Hon hade nämligen gjort tvåan under natten och legat med det, och fått massa röda utslag, stackarn :( Så jag köpte för känslig hud. Nu har vi ätit sen lunch och det är dags för Julia att sova middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0