31 maj 2011 - God morgon

Julia och jag har ganska nyligen vaknat. Eller jag, i alla fall. Är osäker på när Julia vaknade. Jag har fortfarande inte bestämt mig hurvida jag ska gå till öppna förskolan eller inte. Måste nog ta mig inte till Kungsbacka i alla fall. Det vore ju roligt för Julia..Kanske ska jag göra oss i ordning och åka in till kungsbacka, och sen gå till öppna förskolan när vi kommer hem? Eller också går jag dit en liten stund bara, måste ju inte stanna tills det stänger liksom. Men det är sista chansen för Julia den här veckan, eftersom det är Kristihimelfärdsdag på Torsdag. Jaja oavsett så är det ju lika bra att jag får tummen ur och starta dagen. Sitter fortfarande i sängen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0