30 maj 2011 - Oväntad hemkomst

Efter att Julia somnat satt jag vid köksbordet och tittade färdigt på en film som jag börjat se igårkväll, men inte orkat se klart. De sista minutrarna var rätt intensiva och jag satt som klistrad när dörren öppnades. Jag tänkte inte mer på det utan antog bara att det var Tessie som kom hem från jobbet. När hon sa "Hej", lät hon väldigt konstigt. Manlig, liksom, så jag lyfte på huvudet och fick se Andreas där. Lite otippat att se honom hemma på en måndag. Ett tag trodde jag det var fredag, och att jag typ glömt hela veckan. Men så var det såklart inte (tur!) utan han skulle egentligen sova på Sandsjöbacka, men tyckte det var lika bra att sova hemma. Eftersom han ska till Trondheim nästa så kommer han inte hinna fram imorgon oavsett så de där ca. 20 minutrarna spelade inte så stor roll. Så Tessie köpte med sig mat, (Mc.Donalds. Jag hatar att det är så gott...) som vi åt framför en film. Men nu ligger vi alla i våra respektive sängar och ska sova.

Imorgon har jag inget direkt bestämt. Funderar på att gå till Öppna Förskolan igen, och efter kanske jag åker in till Kungsbacka en sväng för att utföra ett litet ärende. Lika bra att få det gjort liksom! Men sen bär det av hemåt, för jag hade tänkt att städa vidare. Toaletten står på tur! Kröp en spindel över golvet där alldeles nyss när jag gjorde "kvällskisset", och den vill jag gärna dammsuga upp! Men vi får se hur jag känner imorgon! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0