30 maj 2011 - ÖF

Vi kom till öppna förskolan lagom till fikat. Jag hade med mig lite äpple och youghurt till Julia men innan jag hunnit plocka fram det kom en annan mamma med plättar och frågade om hon fick. Och man jag inte neka sitt barn plättar, lika lite som pannkakor. Så hon fick 2st med lite sylt på, och mumsade i sig dem utan några större svårigheter. Sedan var det lekdags. Öppna förskolan är i Åsa är rätt stor, vilket jag inte visste. Två våningar, och vi höll till mest på övervåningen och Julia lagade mat, körde barnvagnen och åkte rutchkana med de andra barnen. Hon blev inte glad när vi skulle gå därifrån. Tjöt och sparkade omkring sig! Men hon var trött också, och somnade gott i vagnen efter en stund, men vaknade inte långt efter vi hade kommit hem. Hon hade nog behövt sova lite längre, men man kan ju inte riktigt tvinga henne. Vi har ätit lunch nu i alla fall, och jag ska snart diska. Skulle behöva städa mitt och Julias rum samt sätta igång en maskin tvätt. Men det är ju så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0