30 maj 2011 - Detta behövdes...

Ja, vårt sovrum behövde verkligen en rensning. Var skamligt längesen sist! Nu har jag i alla fall slängt allt skräp, ställt in 2 extra byråar, eftersom de två vi hade innan inte räckte till alla kläder. Fast jag tycker inte jag har så mycket kläder, så jag fattar inte riktigt varför. Jag har väl kanske en del, kläder, men ingenting som är direkt fint. Oavsett, sängkläderna ligger i tvätten, golvet är dammsugit + skurat så nu är det bara lite pill och bäddning kvar. Hoppas tvätten hinner bli ren och torr på max. 2,5 timmar. Innan Julia går och lägger sig, alltså! Det borde det väl? Jaja, jag ska fortsätta slaveriet här, och sen måste jag diska vilket jag inte hunnit med ännu! Gud vad roligt jag har. Och Julia med, som bara gnäller och grinar för att allt är så roligt! Tokkul! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0