3 maj 2011 - Struntar i mina rutiner

Nu har jag gått och lagt mig! Struntar i att kolla BB ikväll. Stort! Hehe ne, kände inte riktigt för det ikväll och dessutom gick Tessie och la sig tidigt och BB är alltid roligast att titta på när man är fler. Hela charmen med det är ju att sitta och analysera medlemmarnas underliga beteenden samt sätta titlar på dem, t.ex: Falsk, drama-queen, fjant, fjompig...osv. Så även om jag ofta pratar med mig själv, och tycker det är rätt intressant, så behövs det en "partner-in-crime" när det gäller Big Brother. Så idag skippade jag det och kör på en något tidigt kvällning. Julia har sovit bra sen hon somnade för kvällen, men än är ju inte sista ordet sagt! Har ju hela natten på sig att försvara sin titel Gnällspik, som hon för tillfället håller rätt hårt i! Nej, men allvarligt talat så hoppas jag innerligt på att hon sover hela natten utan massa gråt, för det tär lika mycket på henne som på mig. I natt fick hon ju komma över i min säng då jag, när hon väcker mig klockan 02, inte orkar trösta och lugna henne. Då lyfter jag bara över henne så får hon sova resten av natten hos mig. Låter visseligen mysigt, men när man bara har en 90 säng så är det inte så uppvilande. Det blir trångt och hon slåss i sömnen! Vaknar alltid med någon form av smärta efter att ha delat säng med Julia en natt. Om hon så har sparkat mig i mellangärdet eller gett mig en rak höger över näsan, så gör det lik förbannat riktigt ont! Och sen kan det ju mycket väl vara orsaken till hennes gnälliga sig under dagarna. Jag menar, hela utvilningsprocessen blir ju körd i botten om man gång på gång vaknar av att vara ledsen!

Jaja, nog med tjat! Godnatt hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0