28 maj 2011 - Happy me day

Fick lite sovmorgon av Julia. Eller ja, sovmorgon är väl fel att säga, men fick ligga och sträcka på mig tills jag var redo att gå upp. Julia lekte runt i sin säng. Sprang, hoppade, tjoade och pratade. Jag kunde inte ligga kvar så länge eftersom hon lät/såg så rolig ut att jag började skratta hela tiden. Men 20 minuter extra blev det i alla fall, och det är ju alldeles tillräckligt! :)

Har lunchfirat lite med pappa, Andreas, Tessie, morbror Tommie och självklart Julia. Nu sitter jag på Mickans nystädade vardagsrumsgolv medan hon duschar. Vi ska väl snart börja fixa oss lite smått. Sara kommer senare också, och Andreas (Mickans pojkvän, inte min bror). Blir bara vi då andra fick förhinder, eller var sjuka! Men det är ju ändå dem jag har roligast med, så det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0