27 maj 2011 - Nu är slut för idag

Fredagskvällen har spenderats framför en film, den tredje "Narnia". Har sett den innan, men det gjorde inte så mycket. Dock får jag nog påstå att jag tycker den första är den bästa. Den är mer..."Narnisk" än de andra 2. Jag vet inte hur jag ska säga. Oavsett så gillar jag den första mer än de andra två!

Julia har vaknat till en gång sen hon gick och la sig, men somnade om direkt igen så det var ju inget att tala om. Nu får vi se hur länge hon sover i morgon bitti. Hon skulle ju kunna ge mig en sovmorgon i födelsedagspresent, men någonting säger mig att 1,5-åringar inte är så insatta i det där med födelsedagar. Men hon har ju förvånat förr!

Godnatt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0