27 maj 2011 - Min lilla rumpnisse

Om någon någongång undrat hur rumpnissarna i Ronja Rövardotter skulle låta om de pratade typ någon blandning mellan kinesiska, ryska, danska och bebisspråk så kan jag meddela att jag är ganska säker på att det låter ungefär så som Julia låter just nu. Jättekul!

Hon somnade jättebra, som vanligt, runt 19 igårkväll. Jag gick och la mig strax innan 20, men fick sms från Sara som ville träffas. Så vi spelade kort och yatzy en liten stund, och jag tokförlorade hela tiden! Jag somnade väl runt 23, och Julia vaknade vid halv 8. Dock var hon inte så intensiv utan lekte lugnt i sin säng medan jag vaknade till liv. Sen dess har det bara varit frukost och tysta böner om att det inte ska regna hela dagen. Jag måste verkligen in till kungsbacka idag! Verkade som mina böner blev hörda (för en gångs skull) för nu är det faktiskt uppehåll! Ska klä på oss nu och se till så vi hinner med bussen om en timma. Lika bra att få det överstökat.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0