27 maj 2011 - Flyter

Den här dagen har verkligen flutit på bra. Inte för att det har hänt något speciellt, men Julias rutiner har varit som spikade! Och då går dagen så mycket lättare och alla mår så mycket bättre! Julia har ätit bra och sovit bra, och hon har varit väldigt "lagom". För det mesta lyssnat på mig, bortsett från några få undantag. Bara ett par raseriutbrott jämfört med...jag vet inte hur många hon annars får dagligen! Jag har knappt behövt säga ifrån åt henne idag, och det är så skönt att slippa det. Jag är så trött på att höra mig gnälla "Nej. Nej. Nej. Nej.". Låter som en repad skiva. Men som sagt, dagen har varit bra, och vi avslutade den med ett mysigt bad. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0