25 maj 2011 - Ilsken

Jag är så arg idag! Så mycket fula ord cirkulerar runt i mitt huvud men jag vill inte yttra dem, av rädsla att jag kommer avlida av den förpestade luften under natten! Jag ju säga att jag är FRUKTANSVÄRT trött på att höra "Det finns inget vi kan göra..". Eller, "Det finns inget mer vi kan göra..". Vadå mer? Vad har ni gjort då? Suck..

Jaja, jag och Julia har i alla fall haft en trevligt dag hemma hos Mickan och Mira! Lekt massor och pratat om massa skoj. Som alltid! :) Mira var visst jättekramsugen när vi kom, och Julia fick för en gångs skull vara på andra sidan av det klängiga barnet, och hon såg minst sagt chockad ut. Dock kramade Mira omkull henne vid ett tillfälle. Julia skadade sig inte, men Mira klämde fingret mellan Julias huvud och golvet och fick ett ordentligt märke på det lilla fingret. Båda grät hysteriskt! Mira för att hon fick ont, och Julia för att hon ble rädd när Mira grät. Tror jag. Hon verkade inte ha särskilt ont i alla fall! Men det gick över på dem båda ganska snabbt! Tuffingar! :)

Åt middag där och fick sjukt goda pannkakor som Mickan stått och stekt! Julia åt 3(!) stycken med sylt och grädde på. Sedan var hela hon en gräddpannkaka! Hon höll sig i alla fall vaken hela väggen hem trots att hon var helt slut! Med all säkerhet pga. sockerchocken!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0