24 maj 2011 - Sötsovare

Julia var på strålande humör hela förmiddagen. Först när vi avklarat ärendet och var inne en sväng i Allum började grinet visa sig. När det fortsatte efter lunch antog jag att hon var trött, och mycket riktigt somnade hon rätt snart i bilen på väg hem. När i kommit hem hade hon sovit i ca. 35 minuter och jag tänkte låta henne sitta kar i bilen i alla fall en 20 minuter till, men hon vaknade så fort bilen stannade. Med facit i hand hade det varit bra om jag bara burit in henne och lagt henne i sängen så hon fick vilat de där sista minuterna, men det är ju lätt att vara eftersmart. Resten av dagen/eftermiddagen/kvällen var riktigt jobbig. Ingenting var bra, hon skrek av ilska så fort någon sa något och grät när hon blev tillsagd. Vid 18.30 satte jag mig med henne framför Tv:n då hon den senaste veckan visat intresse för att titta på den, samt film, och då lugnade hon ner sig och satt i mitt knä tills det var dags att sova. Det tog ca. 5 minuter att natta henne idag och sen dess har hon sovit! Jag har tagit ett långt, (lite för..) varmt bad och tvättat av mig den dåliga dagen (samt svettlukten!) och har redan gått och lagt mig jag med. Imorgon ska vi upp tidigt då vi ska på möte i Kungsbacka klockan 9. Sedan åker vi hem till Mickan och Mira där det ska lekas och smidas ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0