20 maj 2011 - Mer tidfördriv

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Komlicerat och energikrävade
När kramade du någon sist? Idag.
Saknar du någon speciell person? Saknar en hel del personer 
Har du svårt för att bli kär? Ja, blir nog inte så lätt kär.
Är du singel? Om jag känner för det ^^
När fick du senast en komplimang? Idag. Eller var det igår...?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Inte vad jag vet. Nej, det har jag inte!
Hånglat med nån riktigt ful: Har nog haft min beskärda del av bottennapp...haha
Hånglat med fler än 50 pers: Haha...vem räknar? :b
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Har nog hänt...
Gjort något riktigt dumt? Ja, ohja! Såklart!
Gjort något du verkligen ångrar? Ingen idé att ångra. Man kan ju inte göra saker ogjorda ändå!
Åkt ambulans? Japp! För en massa årsen. Mådde inge vidare då vill jag lova! 
Åkt polisbil? Nej, de har aldrig fått tag i mig..:p
Gjort nåt olagligt? Ehm...haha...nej.
Fått din mamma att gråta? Det vet jag inte. Vill inte tro det.
Slagit ner någon? Haha, ja alla min brors kompisar ^^ Tunnisar hela bunten!
Skämts över dina föräldrar? En kort, kort period under högstadiet tyckte jag min pappa var rätt pinsam. Insåg ganska snart att jag hade 2 val; Sluta skämmas eller "göra slut", för han kommer aldrig förändras. :p
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja-a. Till Julia varje dag ^^ 
Tar du droger? Snus?
Dricker du? Ytterst sällan, men det händer.
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? När folk som inte vet ett dyft om något ska lägga sig i saker, som de dessutom inte har med att göra. Jag menar..varför?
Varit kär? Jaa.
Är du ensam nu? Nej, brorsan sitter i soffan.
Vill du gifta dig? Ja, det vill jag väl. I framtiden. 
Vill du ha barn? Vill ha fler barn :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Julia.
Såg dig gråta? Julia
Fick dig att gråta? -censur-
Du delade en dricka med? Mickan tror jag. 
Du gick på bio med? Oj..Madde i vintras.
Skällde på dig? Ingen som skäller på mig. 
Sa någonting till dig och vad var det? Andreas: "Är ugnen varm än"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja.
Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Med all säkerhet.
Saknat någon? Alltid.

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? I alla rum där jag är. Mobilen alltså. 
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? De bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0