20 maj 2011 - Helg

Igår förmiddag var vi och handlade på Willys. Förutom en jäkla massa mat köpte vi en musikaliskt potta på Julia, som spelar musik när man kissar i den! Har suttit henne på den vid flera tillfällen i hoppa om att hon ska kissa och jag ska få höra den lilla tuddelutten, men utan resultat. Hon tycker det är jätteroligt att sitta på den, men hon fattar förmodligen inte grejen med den. Funderar nästan på om jag ska sätta mig på den och kissa lite själv...är så nyfiken! ^^

Den blev en sen lunch när vi kom hem och sedan promenerade jag och Julia mot skolan för att möta upp Sara. i gick sedan ner till affären och sedan begavvi oss hemåt. Till Sara, där Julia grundligt gick igenom alla Jonahs leksaker (och nappar). Klockan var redan halv åtta när i tog oss hem! Kändes verkligen inte så! Då var det dags att fixa middag, vilket tog en liten stund, så Julia kom till sängs rätt sent. Hon hade dock sovit hela 1.5 timmar i bilen, så hon var inte direkt övertrött. Hon somnade dock utan problem och utan välling när vi hade ätit färdigt middagen, och vaknade strax innan 9 idag! Härligt. Nu kom min bror redan hem! Trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0