2 maj 2011 - Kväll

Julia har sovit helt oavbrutet ikväll! Lite gnäll, men jag har inte behövt gå in till henne en endaste gång! Jag har istället legat på soffan och gosat med Lilo. Har verkligen saknat att ha katt under de åren jag varit utan. Har ju haft det hela mitt liv, eller typ sen jag var typ 5 år. De är verkligen världens bästa djur! Jag älskar hundar och vill jättegärna ha en, men de kräver ju mycket mer. Katter är så självständiga! Man har alltid sällskap, men tvingas inte gå ut och promenera i snöstorm och ösregn. Och mina katter har alltid vara väldigt "hundiga". Kommer när jag ropar på dem och äter ur handen osv. Mina bebisar ju :)
Jag ska snart göra Julia sällskap i drömmarnas land, men först blir det lite bloggläsning och sånt därnt :) Som varje kväll. Annars kan man ju inte sova ju! :p

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0