18 maj 2011 - Till sängs

Även ikväll somnade Julia utan problem. Hon ville inte ens ha sin välling! Tog bara några klunkar, sen puttade hon bort flaskan och la sig till rätta i min famn och började suga på nappen. Jag la henne ner, och hon protesterade i en sekund, sen var det tyst. Men jag tror hon har mardrömmar! En gång har hon vaknat ikväll och gråtit på det mest hjärtskärande sätt, som om hon var livrädd. Dock lugnade hon ner sig ganska omedelbart när jag kom in, bäddade ner henne och gav henne filten! Filten...vad skulle vi göra utan denna "filten"?

Sara har varit över en stund också. Vi satt och kollade runt efter billigt snus som vi ska beställa, men är fortfarande lite osäkra på vad vi vill ha. Vi avvaktar till nästa vecka så få vi tänka på saken lite. Men vi hade trevligt i alla fall! :) Som alltid!
Nu ska jag titta på film eller något en liten stund innan jag gör Julia sällskap i drömmarnas land. Fast jag vill nog inte drömma det som hon drömmer! Verkar ju rätt så obehagligt. Får hämta henne och henne från mardrömmar till något fluffigt, mjukt och mysigt istället! ^^

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0