18 maj 2011 - Förmiddag

Julia sov faktiskt hela natten utan att väcka mig en endaste gång. Skönt! Hon vaknade dock till precis när jag skulle gå och lägga mig, men då väcktes hon av vinden utanför. Det låter ju rätt mycket när man bor i trähus. Knarrar och har sig! Men hon somnade fort om. Hon vaknade dock klockan 06 i morse, men jag trodde hon var runt 08. Då lyfte jag över henne, vilket jag alltid gör på morgonen, innan jag kollade på klockan. Sen somnade vi om båda två och vaknade 2,5 timmar senare. Helt ok ^^
Är det okej väder idag ska vi ner och möta när hon slutat jobbet - igen. Alltid skönt att få röra lite på sig, och det är ju alltid trevligt att träffa Sara. Det tycker Julia med, som gärna hänger efter henne när vi ses. Och Sara leker ju gärna med Julia, så jag kan koncentrera mig på annat, typ disk och matlagning. Det är annars lite svårt när man har ett barn som blir jättesvartsjukt när man gör något annat än underhåller henne. Som nu! Hon är skitarg för att jag sitter här, så nu ska jag gå och leka med henne en stund. Hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0