17 maj 2011 - Godnatt

Julia somnade som en stock! Inte helt oväntat då hon inte alls sovit mycket under dagen. När hon hade legat och vägrat sova ett bra tag hade jag inte tid att vänta på att hon skulle somna längre. Jag behövde duscha, så hon fick helt enkelt komma med och duscha hon också. Vi skulle ju möta Sara nere vid skolan vid halv 2 så det blev änna lite brådis. Vi kom lite sent, såklart, då vi inte var färdiga med duschningen förrän ett. Men Sara blir inte så grinig! Hon kan alltid ringa någon av sina miljoner vänner/bekanta hon har i sin telefonbok! Julia somnade först när vi gick förbi skolan på vägen hem och vaknade strax innan vi var hemma igen. Så kanske 20-30 minuter, och det är allt hon sov under hela dagen! Men jag tror faktiskt inte hon behöver mer. Hon har varit på strålande humör nästan hela dagen, trots sömnbrist! Kanske bättre att låta henne sova mindre under dagen! Då kanske hon inte vaknar mitt i natten. Vi får testa!

Vi gick ner till affären och handlade lite smått, (bl.a kattschampo! Lilo slutar inte lukta blöt katt!). Sedan gick vi hem och började med maten. Lasange gjorde vi, med en god sallad till, och alla åt med god aptit. Dessutom är det en hel portion kvar! Finnemang ^^ Sara och jag spelade kort som vanligt, (Julia med, fast med Jokrarna) och sedan tog vi en promenad i vinden. Tänkte att det kunde vara en bra idé att trötta ut Julia lite innan läggdags, och dessutom behövde jag lägga ett brev på lådan. Två flugor i en smäll, liksom! Sen somnade hon alltså som en stock och har inte gjort ett ljud sen dess. Jag ska också gå och lägga mig! Klockan är mycket. Så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0