16 maj 2011 - Kväll

Nu är det kväll och snart dags för mig att gå och lägga mig. När Julia vaknade åt vi middag och sedan tänkte jag att vi skulle gå ut, men när jag öppnade dörren regnade det (big surprise...), så jag stängde dörren illa kvickt och försökte så gott jag kunde underhålla henne här hemma istället. Dock slutade det snart och då tog vi och gick ut. Blev en kort promenad, då Julia hade siktet inställt på Sara som är här nere i veckan. Vet inte om hon gjorde det medvetet men hon gick i alla fall dit, så vi knackade på och blev insläppta. Stannade där ett par timmar, och sedan var det dags för kvällsmat och sängen för Lillskruttan. Hon somnade om efter lunchen och har inte sovit mer sen dess, så hon somnade utan några som helst problem. Nu hoppas vi bara på att det inte blir några spökerier under natten så vi båda får sova oavbrutet! Börjar bli lite tjatit det här!

Jag ska som sagt gå och lägga mig rätt snart jag med. Hade behövt duscha men tar nog det imorgon istället. På tal om imorgon så hoppas jag på att det inte regnar mer! Planerar nämligen att promenera ner till skolan och möta upp Sara där när hon slutat jobbet. Behöver röra på mig känner jag, men det är ju inge roligt när det bara vräker i massa sånt där kallt och blött vatten! Nej, vi vill ha sol här igen! Kom tillbaka...



Julia "goes bananas" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0