16 maj 2011 - Gud som haver barnen kär...

...se till mig. Lilla mig på stora jorden. Jag ber Dig att hjälpa mig med detta, som dock kanske kan uppfattas som en egoistisk önskan, men det skulle vara så många mer än mig som detta skulle gynna. Inte minst min fina lilla Julia. Vi behöver detta! Och jag kan nästan påstå att jag tycker jag förtjänar det. Jag har tagit ansvar för mina handlingar och försökt mitt allra bästa att göra situationen så bra som bara möjligt. Hjälp mig nu att få en liten knuff i den riktining jag gärna vill och (trots att jag officiellt inte vågar) hoppas på att få gå. Så jag kan komma på fötter igen och leva som den förälder och människa jag vill vara. Mindre begränsad. Mindre beroende. Mer självständig. Jag ber Dig..Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0