14 maj 2011 - Tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett brev på posten :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade

Vad gjorde du för 15 min sedan: La mig på soffan 

Det sista du sa högt:
"Nej, nej"

Det senaste någon sa till dig: "Har du börjat med godiset redan?!"

Vad har du druckit idag: Kaffe, apelsinjuice och coca cola

Vad var det senaste du åt: En lakrisal

Vad var det senaste du köpte: Kläder till Julia

Vad är det för färg på din ytterdörr:  Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Regn, regn, regn

Godaste glassmaken: Fläder sorbet 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej 

Sover du tungt:
Lagom tungt..:)

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan, men visst händer det

Trivs du med ditt jobb: Mitt jobb som mamma, JA såklart! Nästan jämt ^^

Favoritklädsel: Tights och nån tunika samt myskläder

Favoritlåt just nu: Många! Beror på humör.

Vad ser du om du tittar till höger: Soffan

Vad gör dig glad just nu:
Julia :)

Vad ska du göra härnäst: Glo på film med min bror

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu: Varken det ena eller andra. Bara trött!

Favoritgodis: Choklad och lakrits

Kläder just nu: Jonnys mysbyxor och "hoody" som jag laft beslag på ^^ Dem ser han aldrig igen!

Sommarplaner: Massa planer men inget bestämt 

Hur många kuddar sover du med: Fyra stycken

Spelar du något instrument: Julias piano?

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, men tvingas försöka vara morgonmänniska. Det går sådär! 

Snarkar du:
Säkert!

Stjärntecken: Tvilling

Äckligaste insekten: Gråsuggor är nog det vidrigaste som finns.

Längtar du mest efter just nu: Ingenting..:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0