Julia visar tecken på tillfrisknad varje d...

dsc06708 (MMS)

Julia visar tecken på tillfrisknad varje dag, vilket såklart är skönt! Idag har vi haft lite tjejmys och målat naglarna. Konstigt vad litet mitt ben ser ut bredvid Julias. Naturligtvis är det inte det! Bara min fotled som syns, ju. Hur som, nu när hon är bättre tyckte jag att det var dags för henne att ligga i sin egen säng under natten, och även försöka få ordning på rutinerna. De senaste dagarna har det ju varit lite sådär med det. Ikväll drack hon till och med lite välling innan jag la henne! Första gången sen i måndags hon velat ha det. Hon sover inte än, så vi får se när det blir. Babysteps...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0