31 mars 2011 - Snälla vatten sluta falla!

Vi har så tråkigt nu, jag och Julia, när det bara regnar och ruskar ute! Vill komma ut och röra på oss, andas lite frisk luft och titta på fåglarna (Julia alltså). Kan ju hoppas på att en flyger in genom skortstenen vilken sekund som helst, fast jag tvivlar på det. Jag hoppas det egentligen inte heller, tycker det är lite obehagligt när fåglar flyger runt inne!
Funderar på att trotsa vädret och ta en promenad i alla fall, men är ganska säker på att jag kommer ångra mig rätt så omedelbart, men kommer ändå inte vända tillbaka, eftersom jag är så jäkla envis. Så kommer gå och svära mot vinden och regnet och önska att det fanns någon/något konkret att beskylla för det fruktansvärda vårvädret, så jag kunde slå sönder/ihjäl den/det. Jag vet ju hurdan jag är! Men nu måste jag nästan gå, för att se om jag har rätt! Om vi klär på oss ordentligt borde det ju vara genomlidligt...!

Jaja, Julia har i alla fall bajat nu! Yess, lite aktivitet.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0