31 mars 2011 - Ruckande rutiner

Julia vaknade vid 22 igår, och var helt klarvaken! Jag försökte med allt, men så fort jag ens närmade mig med sängen började hon gråta, och inte lite heller! Så jag gav upp och hon fick sitta uppe och titta på BB med mig, Tessie och Lilo, som dock gärna inte kom för nära. Men Julia var relativt lugn, så det gick rätt bra. När programmet var slut gick vi och la oss båda två, och jag tänkte låta Jullan somna bredvid mig och sedan lyfta över henne till sin egen. Dock somnade jag tydligen rätt fort, så när jag vaknade i morse låg Julia utsträckt över sängen, och jag sov på en knappt decimeterbred yta. Kul..! Dessutom trodde jag ju att jag skulle få lite sovmorgon eftersom det blev så sent igår, men icke! Julia vaknade 07.17 och skulle upp! Nu ligger hon dock och sover igen, och Tessie är påväg till jobbet! Jag funderar på att sätta igång en maskin tvätt! Idag verkar det vara en tråkig dag, men regn och rusk, så det blir till att stanna inne! Kanske om det torkar lite fram åt dagen att vi tar en promenad. Men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0