31 mars 2011 - På det torra

Vi gjorde det! Och jag hade faktiskt inte så rätt som jag trodde. Det var inte så farligt. Visst, det regnade och det var blött, men vi hade på oss ordentligt med kläder och höll oss varma. Julia fick dock ett gnällryck och höll på att driva mig till vansinne. Men det lugnade sig på vägen hem, och efter några ordentliga, tårfyllda skrik (föredrar dessa framför gnällandet! Det är som en molande huvudvärk!) så somnade hon gott, och sover fortfarande. Vi var nere vid Ica och jag köpte gummihandskar som jag kan ha när jag diskar. Tessie har sagt att hon inte har något emot att diska, så länge jag sköljer av det när jag är klar. Men jag tycker ändå inte att det känns helt okej att bara låta det stå för henne att göra när hon kommer hem från jobbet! Så nu kan jag göra det utan att mina fingrar trasar sönder totalt! Halleluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0