30 mars 2011 - Like a babys butt

Oljebadet som Julia (-och jag) tog igår verkade göra susen för hennes "sköldpaddehud". Idag är hela hon hur mjuk och len som helst, och det finns inga torrheter alls! Så det blir något vi kommer fortsätta med. Var ju lätt det bästa hittills.

Jag kunde inte sova igår! De gamla välbekanta spökerna som jag hade så många duster med kom och hälsade på. Det knarrade i golvet, och vid en tidpunkt lät det som om någon knackade i väggen. Ytterst obehagligt! Dessutom har jag haft elementet på för fullt så det var rena bastun därinne. Till slut somnade jag, när klockan kanske var runt 01, och tyckte inte att det var kul när Julia väckte mig efter 7 nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0