30 mars 2011 - Lååång dag.

Idag har varit ganska lång, men mycket trevlig! Fick skjuts av Tessie till korsvägen i förmiddags och åkte därifrån till KT och lämnade in papper - för allra sista gången (eller ja, det vet man ju aldrig..:p). Skulle träffa Madde efter 14 då hon slutade jobbet, så jag hade ca 2 timmar att slå ihjäl och började på redbergsplatsen och i ett litet "mini-ullared" där de har allt möjligt kul, bl.a barnkläder. Fanns en body där med texten "Busfrö" på, i samma märke som två andra Julia redan har, "Söt" och "Trollunge", för 39:-. Den passar så perfekt till henne, men tyvärr fanns den inte i hennes storlek! Pytsan! Så jag köpte inget. Men lika bra det, spara lite slantar :)

När jag kollat färdigt där inne åkte vi in till stan och Julia fick lite att äta. Sedan var klockan "Madde" och vi möttes upp på drottningtorget. Jag fick tag på en ny vårmössa till Julia inne på Cubus. Ville ha en inne från Åhléns, från Lindberg, men jag tycker nog att 169:-(?) är lite saftigt för en mössa. I alla fall när jag inte har så mycket pengar just nu! Kanske jag unnar henne en sån nästa vecka, eller när det nu kan tänkas bli!

Hur som, vi är ganska precis hemkomna. Julia ligger och sover och jag sitter i soffan och gosar med sötaste kissen som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0