27 mars 2011 - Första morgonen

Nu har vi ganska nyligen gått upp och startat våran första morgon i vårat nya hem. Vi gick och la oss tidigt allihop, eftersom vi var så trötta efter gårdagens stoj och stök! Dock kom vi iordning rätt fort, vilket var skönt!

Julia har sovit rätt bra inatt. Hon blev förskyld natten tills igår och log och hostade större delen av natten. Men det verkar som det redan har blivit bättre, för inatt stördes hon inte så mycket av det. Hon vaknade 2 ggr innan jag gick och la mig, och sedan en gång innan jag somnade. Men det räckte att jag "shhh:ade" för att hon skulle somna om. Klockan sex vaknade hon och fick då komma över till min säng, där hon somnade om och sov till halv åtta! Så skönt, och jag känner mig till och med utvilad idag! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0