25 mars 2011 - Sovmorgon!

Julia var så snäll idag, eftersom jag gav henne en halvtimme extra uppe med mig igår, gav hon mig en tillbaka att sova imorse! Halv 8 brukar vi gå upp, men idag vaknade jag när klockan var strax efter 8. Inte jättelänge, men det gör en del. Så skönt!

Nu är det sista dagen i lägenheten. Känns lite konstigt, fast ingenting ändå. Ska packa det sista i klädväg och ikväll blir det all porslin samt kastruller som åker i. Efter middagen, alltså! Sen ska vi ut på lite äventyr igen :) Men först på listan är blöjbyte (talar min näsa om för mig) och sen en promenad till Kt för att köpa blöjor! Hatar att köpa blöjor! Så jäkla dyrt, och det är ju en strykande åtgång på det...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0