25 mars 2011 - OD:ing on meatballs

Det blir köttbullar till lunch idag. Julia älskar köttbullar, även om jag tycker det är lite trist. Men måste försöka tömma frys, kyl och skafferi på vad vi har, och köttbullar har vi! Och snabbmakaroner. Det fyller ju sin funktion, och det är väl det som är huvudsaken.
Julia fick lägga sig och sova en stund medan jag fixar lunchen, sen ska vi nog in till stan och träffa Sara en stund innan det bär iväg på "äventyr". Jag ska passa på att frysa mitt gymkort när jag är i stan, eftersom jag inte just nu kan utnyttja det alls. Inte på 3 månader, i alla fall, när Julia är 18 månader och får lov att bli passad där. Känns aningen onödigt att gå och betala på något som man inte får någonting ut av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0