25 mars 2011 - Dödligt trött och äter grillchips!

Jösses, det känns som jag har gått i ispartiklar hela dagen! Jag är helt förfrusen, utmattad och fötterna värker! Men nu är vi äntligen hemma. Julia somnade inte - inte helt oväntat - på vägen. Vem skulle somna i det oväsendet som alla festande ungdomarna höll på med? Men det är ju så det ska vara! Jag minns ju..
Det var dock inga som helst problem att lägga henne när vi kom hem. Jag la henne i sängen och hon verkade glad över att se sin säng och lade sig till rätta och somnade direkt. Jag sitter i soffan och äter middag/kvällsmat i form av grillchips. Har ingen direkt lust att laga mat om det inte absolut är nödvändigt!

Jag hade tänkt att samla lite kraft för att sedan röja lite med det sista. Kommer ju inte hinna allt ikväll, om jag vill hinna sova något alls i natt. Andreas kommer hit vid 7 imorgonbitti, efter han har lämnat Tessie på jobbet, och då förväntar han sig frukost ala royale, med skrambled eggs och bacon....haha NOOT! Kan han ju drömma om...
Pappa kommer med kärran ca. 2 timmar efter Andreas, och kan min käre bror då bara underhålla sin guddotter så hinner jag fixa det sista då. Jag har slängt ut allt från skafferiet som det inte var någon mening med att spara, och ska försöka diska och städa ur badrumsskåpet ikväll ialla fall. Sen får det vara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0