24 mars 2011 - Meh...?

Jag begriper inte hur Julia kan vara trött igen! Så länge som hon sov innan, jag trodde ju det skulle räcka för hela dagen. Men nu efter promenad och middag började hon gnälla och tjura som hon alltid gör när hon är trött. Och fast jag egentligen inte brukar vilja låta henne sova så här sent la jag henne i sängen. Jag är själv helt sjukt trött idag. La mig på sängen en stund innan, och kände mig full! Hela rummet snurrade...vet inte vad det berodde på. Hur som, Julia ligger i sängen, men hon har inte somnat än. Ibland räcker det med att hon får ligga där inne och bara slappna av en stund så blir hon på bättre humör. Oavsett om hon somnar eller inte får hon komma upp igen om en halvtimme.

Får se hur vi spenderar den sista tiden innan hon somnar. Nästan alla leksaker är nere i Åsa, så det finns inte så mycket att sysselsätta oss med. Läsa böcker är väl ingen höjdare! Julia kan tycka det är mysigt i ca. 2 blad, sen vill hon hellre riva sönder sidorna. Det är alldeles för stillsamt! Vet inte om det kommer vara ljust nog att gå ut! Annars hade det ju varit ett bra alternativ, då vinden lugnat ner sig nu. Då kan hon springa av sig lite energi.

Längtar till på lördag nu! Tessie har köpt vårskor till Julia och jag är så nyfiken på dem! :)



Julia och jag i Kungsbacka förra våren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0