23 mars 2011 - Hoppsan

Julia vaknade sådär tidigt idag. Alldeles för tidigt för mig! Hon fick komma över i min säng som vanligt. Dock satt hon och förde oväsen i mitt öra så jag la kudden över huvudet för att kunna slappna av lite. När jag vaknade igen stod hon på golvet. Vet ju att hon kan ta sig ner själv, men jag fattade inte riktigt varför. Hon blev väl uttråkad! Vi gick upp då i alla fall, och Julia har fått gröt nu. Fick äntligen köpt det igår!

Idag ska vi antagligen gå bort till öppna förskolan och säga hejdå till alla där. Är ju sista chansen vi får! Efter det kommer förmodligen Sara hit och äter middag. Funderar på att göra lasange, bara för jag har typ alla ingredienser hemma. Sen har ju Sara trappat ner på sötsaker, så kanske jag gör en fruktsallad till efterrätt. Det är ju alltid gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0