23 mars 2011 - Godnatt

Nu har Sara åkt hem efter en härlig kväll med mycket, mycket skratt! Mår mycket bättre efter att ha skrattat mycket, har jag märkt!
Julia kom i säng rätt mycket senare än vanligt, och det var helt och hållet pga att jag missbedömde sovtiden när vi kom hem. Jag la henne för att hon skulle vila när vi kom hem från öppna förskolan. Tyckte det var en utmärkt idé, så kunde jag använda båda ögonen och händerna till middagslagningen. Det tog dock lite längre tid än jag hade förväntat mig, och när jag tittade på klockan och upptäckte att den var halv 7 fick jag lite ångest. Inte en chans att hon skulle somna efter en timme! Men det gjorde inte så mycket! Hon fick tid att mysa lite med Sara och äta fruktsallad med oss innan hon somnade - utan välling! Hon var tydligen fortfarande mätt efter middagen så hon vägrade dricka någon välling. Men hon somnade ju ändå, så vad gör det? Får se när hon bestämmer sig för att vakna imorgon! Kan ju hoppas på sovmorgon, men jag skulle nog inte sätta mitt liv på det...

Nu är det i alla fall dags för mig att göra henne sällskap! Imorgon har vi tvättid, men jag vet inte om jag ska utnyttja den. Kommer ju kunna tvätta allt när jag vill i helgen nere i Åsa. Varför besvära mig nu? :p

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0