22 mars 2011 - Ingen sovmorgon..

Julia vaknade väl runt 6 och låg i sängen och skrek. När jag väl fick tagit tag i mig själv och kommit upp för att ge henne nappen igen, satte hon sig upp. Fortfarande skrikande! Jag fick lägga henne bredvid mig i sängen, och bäddade in henne riktigt ordentligt - två av hennes filtar och sen mitt täcke över det - eftersom hon alltid är så himla kall om fötterna+händerna när hon vaknar. Det är så fruktansvärt obehagligt när hon sätter foten mot mig. Så kallt att det typ gör ont!
Jag fick somnat om en stund, och Julia också - tror jag! Dock orkade jag inte gå upp även när jag vaknade igen, så Julia fick leka runt med sakerna i sängen medan jag snoozade lite. När jag vaknade till liv hade hon verkligen ställt till det! Jag låg under sänglampan, intrasslad i mobilladdaren och hade massa böcker liggandes över mig. Ja, godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0