21 mars 2011 - Morgonhumör

Julia är på dåligt humör den här morgonen. Tror ingenting riktigt går som hon vill! Det började redan när hon precis vaknat! Jag vet inte riktigt vad som hände, eftersom jag inte hade vaknat till liv, men jag hörde ett dunk och sen ett illtjut. Hon stog upp i sängen så jag misstänker att hon slog sig i spjälet. Jag kom upp fort i alla fall, men det syndes inget.

Nu har vi ätit frukost i alla fall. Kom på igårkväll, strax innan jag skulle lägga Jullan, att vi inte har någon frukostmat hemma. Lite panik! Jag plockade på oss kläderna och gick bort till butiken. Dock har de tydligen inte havregryn där, och igår hade de inget färskt bröd heller. Jag gick runt ett bra tag tills jag hittade risgrynskröt på korv! Det fick duga, även om det kanske är ett lite väl sött sätt att starta dagen.

Nu sitter Julia bredvid mig och kollar på "Zumba" reklamen på Tv. Hon ser skittrött ut och jag undrar om hon har sovit dåligt inatt? Ska tvätta klockan 11, så vi får se om hon orkar hålla sig vaken till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0