21 mars 2011 - Förmiddagspromenad

Om inte annat än för att aktivera Julia lite, bestämde jag mig för att ta en kort sväng och låta henne gå och titta på fåglarna. Vi gick bort till torget och tog sen skogsvägen tillbaka, och vi hade tur eftersom det är fullt med fåglar av alla sorter ute och flyger idag! Julia har blivit jättelik min farmor, som också var väldigt förtjust och fascinerad av fåglar. Dock är det väl på olika sätt, eftersom detta är första gången Julia ser, eller åtminstonde lägger märke till och noterar, fåglar. Oavsett orsak, så är hon väldigt intresserad av fåglar, och alla djur egentligen! Längtar tills det blir lite varmare ute. Då ska vi åka till slottsskogen och mata fåglarna och titta på...vad de har där nu för tiden! Har inte varit där för att kolla på djuren på flera år!

Nu har hon i alla fall krupit ner i sängen och har 40 minuter på sig att somna till ordentligt innan jag måste gå ner till tvättstugan! Idag sover hon väl inte längre än en halvtimme bara för det! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0