20 mars 2011 - Segt

Jag är trött och min högra sida av ansiktet dunkar hård rock! Ogillar starkt! Är dessutom hungrig, men det ska återgärdas så fort Julia vaknar. Då ska vi äta lunch! Jag är osäker på om det är bihålorna som göra ont. Det känns precis som det, men bara på en sida. Kan vara den envisa visdomstanden som spökar också! Önskar jag hade värktabletter hemma, men det har jag såklart inte! Gillar inte riktigt att ta piller mot annat än migrän.

Jag har i alla fall fått städat i tre av rummen. Blev så trött av all skit som låg överallt så jag gjorde en snabbrensning, dammsög och bäddade rent i sängen. Nu längtar jag mer än vanligt tills jag får gå och lägga mig ikväll! Julia och jag har varit på en liten promenad bort till butiken och handlade hem lite fika. Har för mig att Andreas och Tessie ska komma hit idag, men jag har inte hört något så jag blir lite tveksam. Är det söndag idag? Var det söndag vi sa? Ja, det märker jag väl! 
Julia ligger i alla fall och vilar upp sig efter promenaden och laddar inför lunch och eventuellt besök! Jag ska nog slappa lite också. Hade behövt diska, men det kan jag göra sen. Disken går ju ingenstans...tyvärr!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0